Er is iets belangrijks om te begrijpen over dit probleem, dat ontbreekt in de thread: 1. Als de achterklep niet kan worden geopend met de rode noodontgrendeling, die met enige spanning lijkt te trekken, is de fout waarschijnlijk niet het slot. Ik heb mijn slot een paar keer uit elkaar gehaald en zolang de trekdraad trekt, is deze direct verbonden met een ontgrendelingshendel in het slot en er kan niet veel misgaan. 2. Als de achterklep niet kan worden geopend met de noodontgrendeling, dan is het meest waarschijnlijke probleem dat de laatste daksluiting niet correct is voltooid en de 'C'-klauwen de achterklep nog steeds vasthouden.

Er is een aanwijzing als je zei dat het achterlicht brandt, wat suggereert dat de klep van het slot is getild, waardoor het licht aangaat, maar wordt tegengehouden door de C-klauwen. Kijk door het skigat met een zaklamp en controleer of de 2 klauwen aan de achterkant gesloten zijn over de chromen sluitlussen, terwijl beide open zouden moeten zijn.

Maar men kan niet negeren dat ze iets hebben verknald door hun elektrische verbindingen te maken? Hier is genoeg van mij en anderen als je zoekt naar C-klauwen. Als je een speciale auto zoals de EOS naar een garage brengt, zien ze er maar heel weinig en vinden ze het heerlijk om yo-yo's te spelen en het dak te YouTuben. naar hun vrienden. De volgende keer dat je hem ergens naartoe brengt, trek je de dakschakelaar eruit en koppel je hem tijdelijk los! Het probleem was niet de auto, maar het falen van degenen die je vertrouwde om de klus te klaren, omdat ze de complexiteit van het EOS-ontwerp niet begrepen toen ze probeerden niet door V.W goedgekeurde accessoires te monteren! .