Jest coś ważnego do zrozumienia w tym problemie, czego brakuje w wątku: 1. Jeśli pokrywy bagażnika nie można otworzyć za pomocą czerwonego pierścienia awaryjnego, który wydaje się ciągnąć z pewnym napięciem, usterka jest mało prawdopodobna w zamku. Rozebrałem zamek kilka razy i pod warunkiem, że linka ciągnie, łączy się bezpośrednio z dźwignią zwalniającą w zamku i niewiele może pójść źle. 2. Jeśli pokrywy bagażnika nie można otworzyć za pomocą awaryjnego otwierania, to najbardziej prawdopodobnym problemem jest to, że ostatnie zamknięcie dachu nie zakończyło się prawidłowo i pazury 'C' nadal trzymają pokrywę bagażnika.

Jest wskazówka, kiedy powiedziałeś, że światło bagażnika jest włączone, co sugeruje, że pokrywa jest podniesiona z zamka, co włącza światło, ale jest powstrzymywane przed otwarciem przez pazury C. Spójrz przez otwór na narty za pomocą latarki i sprawdź, czy 2 pazury z tyłu są zamknięte na chromowanych pętlach zamka, podczas gdy oba powinny być otwarte.

Ale nie można zignorować, że coś zepsuli, wykonując swoje połączenia elektryczne? Jest tu wiele ode mnie i innych, jeśli szukasz pazurów C. Kiedy zabierasz specjalny samochód, taki jak EOS, do warsztatu, widzą ich bardzo mało i uwielbiają grać w yo-yo i umieszczać na YouTube film o otwieraniu dachu. do swoich znajomych. Następnym razem, gdy zabierzesz go gdzieś, wyciągnij przełącznik dachu i tymczasowo go odłącz! Problemem nie był samochód, ale niepowodzenie tych, którym zaufałeś, aby wykonali pracę, ponieważ nie rozumieli złożoności konstrukcji EOS, gdy próbowali zamontować akcesoria niezatwierdzone przez V.W! .