Volkswagen Eos Forum banner

Pomoc w bagażniku; Zablokowany

45K views 26 replies 11 participants last post by  voxmagna  
#1 ·
Mój bagażnik w EOS z 2007 roku jest zablokowany. Moje ramiona nie sięgają do awaryjnego otwierania z tyłu. Bagażnik wygląda na niedomknięty, ale myśli, że jest, więc się nie otwiera. Widziałem, że to przydarzyło się innym, ale nie widziałem rozwiązania. Wszelka pomoc jest bardzo mile widziana.

Dzięki,
-stacy
 
#2 ·
Nie mam pod ręką instrukcji obsługi, ale jeśli zamykanie bagażnika z napędem nie działa prawidłowo, w książce znajduje się procedura ręcznego zamykania bagażnika, która polega na próbie użycia klamki bagażnika, otwarciu obu drzwi i włączeniu i wyłączeniu zapłonu, aby ponownie uruchomić zamykanie z napędem.
 
#3 ·
Nie wiem, czy to pomoże, czy pogorszy sprawę (jak konieczność ponownego wprowadzania kodu radia), ale kiedy kilka razy odłączałem/podłączałem akumulator, wszystkie zamki generalnie otwierają się z trzaskiem. Możesz spróbować tego z kimś, kto delikatnie naciska dłonią w dół lub naciska i podnosi bagażnik, co może zwolnić zatrzask. Ale po otwarciu musisz rozwiązać problem lub znaleźć sposób na ręczne zwolnienie.

Jeśli coś zablokowało się w mechanizmie, elektroniczny monitor przeciążeniowy uniemożliwi silnikowi zwolnienie.
 
#4 ·
Miałem ten sam problem kilka miesięcy temu. Zabrałem swój samochód do Robinsons, lokalnego dealera VW. Powiedzieli mi, że to przerwa w wiązce przewodów i policzyli mi 300,00 funtów za naprawę !! :(:(:(
 
#8 ·
ROZWIĄZANIE: Pożyczyłem mojego siostrzeńca (dziecko na tyle małe, że mogło przejść przez przejście) i pociągnął za awaryjne zwolnienie. Dzięki za radę!
Gdzie znajduje się awaryjne zwolnienie bagażnika, na wypadek gdyby ktoś inny musiał to wiedzieć?

Czy jest ono dostępne bez zdejmowania wewnętrznej plastikowej osłony?
Właściwie rozwiązanie jest o wiele prostsze, jeśli chcesz pociągnąć za awaryjne zwolnienie bagażnika, wystarczy zdjąć panel przejścia w tylnym siedzeniu i pociągnąć za duży czerwony pierścień, który zobaczysz na dole przejścia!
 
#10 ·
Dzięki. Czy przejście jest łatwe do wyjęcia?

Kiedy po raz pierwszy dostaliśmy EOS, włożyłem kluczyk i majstrowałem przy nim, ale nigdy go nie wyjąłem. :confused:
Właściwie rozwiązanie jest o wiele prostsze, niż się wydaje, jeśli chcesz pociągnąć za awaryjne otwieranie bagażnika/bagażnika, wystarczy zdjąć panel przejścia w tylnym siedzeniu i pociągnąć za duży czerwony pierścień, który zobaczysz na dole przejścia!
Wyjęto przejście (gniazdo klucza pionowo) i rzeczywiście czerwony pierścień zwalniający jest tam. Ale to dość cienki drut i może pęknąć, jeśli zwolnienie jest mocno zablokowane i pociągniesz zbyt mocno! Najlepiej, aby ktoś delikatnie nacisnął pokrywę bagażnika w dół podczas ciągnięcia:
 
#11 ·
Pokrywa bagażnika zablokowana

Dzięki poprzednim komentarzom udało mi się otworzyć bagażnik - był zablokowany ani otwarty, ani zamknięty. Z żoną, która się o niego oparła, i mną, obsługującym ręczny pierścień w wysuwanym elemencie, zablokował się. Potem musiałem otworzyć dach, a mechanizm bagażnika zgodził się wtedy prawidłowo działać.
 
#12 ·
Cześć wszystkim,

Czy jest jakiś sposób na otwarcie bagażnika, który nie otwiera się elektrycznie ani za pomocą ręcznego pociągnięcia w luku na narty?

Krótko mówiąc - wszystko zaczęło się od założenia kamery cofania z rynku wtórnego.

Po próbie samodzielnego wykonania i braku obrazu zabrałem go do warsztatu, gdzie facet powiedział, że to godzina pracy i 40 funtów.

Niezła myśl, więc zarezerwowałem to. O rany - to był błąd.

Zabrałem go do warsztatu i czekałem z samochodem. 2 i pół godziny później facet wychodzi, powiedział mi, że to bardziej skomplikowana praca niż myślał i będzie musiał naliczyć 1 i pół godziny, czyli 70 funtów. Potem powiedział, że na desce rozdzielczej pali się kontrolka mówiąca, że ​​bagażnik jest otwarty, ale zapewnił, że tak nie jest i żebym zarezerwował go ponownie, aby to sprawdzić.

Uciekam, żeby odebrać drugą połówkę z pracy, wracam do domu i bagażnik nie chce się otworzyć, bez względu na to, co próbuję. Co gorsza, moje światło cofania też nie działa?

Wrócę więc do mojego pierwotnego pytania: czy jest inny sposób na otwarcie bagażnika? Próbowałem wszystkiego, co mogłem wymyślić po przejrzeniu tych forów. Nie ma powodu, żeby było to związane z dachem - myślę, że mechanik prawdopodobnie nie założył idealnie plastikowej wkładki zamka bagażnika i utknęła w stanie ani zablokowanym, ani otwartym.

Oczywiście zadzwoniłem z powrotem do warsztatu, ale mówią, że są zajęci i nie mogą na to spojrzeć aż do weekendu. Z jakiegoś dziwnego powodu straciłem też trochę wiary w nich.

Obecnie odłączam uziemienie akumulatora, gdy parkuję na dłuższy czas, ponieważ światło bagażnika nie gaśnie, a rozładowany akumulator to wszystko, czego potrzebuję. :0

Długi post, wiem, ale pomyślałem, że docenisz ironię. Samochód wchodzi do trywialnej pracy - eskaluje w ogromny ból dupy?
 
#14 · (Edited)
Jest coś ważnego do zrozumienia w tym problemie, czego brakuje w wątku:

1. Jeśli pokrywy bagażnika nie można otworzyć za pomocą czerwonego pierścienia awaryjnego, który wydaje się ciągnąć z pewnym napięciem, usterka prawdopodobnie nie dotyczy zamka. Rozbierałem zamek kilka razy i pod warunkiem, że linka ciągnie, łączy się bezpośrednio z dźwignią zwalniającą w zamku i niewiele może pójść źle.

2. Jeśli pokrywy bagażnika nie można otworzyć za pomocą awaryjnego zwolnienia, to najprawdopodobniej problem polega na tym, że ostatnie zamknięcie dachu nie zakończyło się prawidłowo, a pazury 'C' nadal trzymają pokrywę bagażnika. :( Jest wskazówka, kiedy powiedziałeś, że światło bagażnika jest włączone, co sugeruje, że pokrywa jest podniesiona z zamka, co włącza światło, ale jest powstrzymana przed otwarciem przez pazury C. Spójrz przez otwór na narty za pomocą latarki i sprawdź, czy 2 pazury z tyłu są zamknięte na chromowanych pętlach zamka, podczas gdy oba powinny być otwarte. :confused: Ale nie można zignorować tego, że coś zepsuli, wykonując swoje połączenia elektryczne?

Jest tu sporo ode mnie i innych, jeśli szukasz pazurów C. Kiedy zabierasz specjalny samochód, taki jak EOS, do warsztatu, widzą ich bardzo mało i uwielbiają grać w yo-yo i YouTubować dach. do swoich kolegów. Następnym razem, gdy zabierzesz go gdzieś, wyciągnij przełącznik dachu i tymczasowo go odłącz!

Problemem nie był samochód, ale porażka tych, którym zaufałeś, aby wykonali pracę, w niezrozumieniu złożoności konstrukcji EOS, gdy próbują zamontować akcesoria niezatwierdzone przez V.W!
 
#22 ·
Jest coś ważnego do zrozumienia w tym problemie, czego brakuje w wątku: 1. Jeśli pokrywy bagażnika nie można otworzyć za pomocą czerwonego pierścienia awaryjnego, który wydaje się ciągnąć z pewnym napięciem, usterka jest mało prawdopodobna w zamku. Rozebrałem zamek kilka razy i pod warunkiem, że linka ciągnie, łączy się bezpośrednio z dźwignią zwalniającą w zamku i niewiele może pójść źle. 2. Jeśli pokrywy bagażnika nie można otworzyć za pomocą awaryjnego otwierania, to najbardziej prawdopodobnym problemem jest to, że ostatnie zamknięcie dachu nie zakończyło się prawidłowo i pazury 'C' nadal trzymają pokrywę bagażnika. :( Jest wskazówka, kiedy powiedziałeś, że światło bagażnika jest włączone, co sugeruje, że pokrywa jest podniesiona z zamka, co włącza światło, ale jest powstrzymywane przed otwarciem przez pazury C. Spójrz przez otwór na narty za pomocą latarki i sprawdź, czy 2 pazury z tyłu są zamknięte na chromowanych pętlach zamka, podczas gdy oba powinny być otwarte. :confused: Ale nie można zignorować, że coś zepsuli, wykonując swoje połączenia elektryczne? Jest tu wiele ode mnie i innych, jeśli szukasz pazurów C. Kiedy zabierasz specjalny samochód, taki jak EOS, do warsztatu, widzą ich bardzo mało i uwielbiają grać w yo-yo i umieszczać na YouTube film o otwieraniu dachu. do swoich znajomych. Następnym razem, gdy zabierzesz go gdzieś, wyciągnij przełącznik dachu i tymczasowo go odłącz! Problemem nie był samochód, ale niepowodzenie tych, którym zaufałeś, aby wykonali pracę, ponieważ nie rozumieli złożoności konstrukcji EOS, gdy próbowali zamontować akcesoria niezatwierdzone przez V.W! .
Cześć! Czy jest jakieś rozwiązanie, jeśli pazury c są otwarte, a awaryjne otwieranie nadal nie działa?
 
#15 · (Edited)
Dzięki za odpowiedź Voxmagna.

Miałem problem, żeby móc włożyć głowę przez luk narciarski pod kątem, żeby zobaczyć, co się dzieje i dokładnie wiedzieć, czego szukam. Spróbuję jeszcze raz jutro spojrzeć.

Miałeś rację w swoim założeniu, że dach nie jest całkowicie zamknięty, ponieważ mogę go trochę podważyć i włożyć palce tuż pod krawędzie nad obydwoma tylnymi kloszami, z lekkim ugięciem. Jeśli mogę to zrobić, czy to nie oznaczałoby, że zaciski c muszą być odblokowane?

Widziałem kilka postów pokazujących otwarte zaciski c od góry z otwartym bagażnikiem, ale nie z kąta, z którego będę próbował je znaleźć?

Nic nigdy nie jest łatwe, lol.

Och, i tak, musieli gdzieś popsuć połączenia, ponieważ teraz moje światło cofania nie działa?
 
#16 ·
Problem z tymi ludźmi od akcesoriów quickfit polega na tym, że zakładają, że wszystkie samochody są takie same, a procedura działająca dla jednego samochodu działa dla wszystkich. :( Niektóre tylne światła w EOS są sterowane elektronicznie z modułów. To nie jest tak jak dawniej, gdy 12 V z akumulatora było po prostu podłączane przewodami przez przełączniki do świateł. Teraz masz modulację elektroniczną, diody LED i elektroniczne monitorowanie uszkodzeń żarówek.

Chcą użyć zasilania świateł cofania jako prostego wyzwalacza dla kamery. Jeśli poszukasz tych kamer, niektóre droższe kamery są sprzedawane z modułem sterowania Canbus. Nie potrzebują one połączenia przewodowego ze światłami lub przełącznikiem cofania ani łączenia z okablowaniem w bagażniku i używają „słów” sterujących wysyłanych przez magistralę do obsługi kamery. Najłatwiejszym miejscem do znalezienia pary CanBus jest tył radia.

Tak, wszystko jest dość szare i czarne w zamkniętym bagażniku. Używam 500-watowej halogenowej lampy roboczej przez krótki czas. Najpierw powinieneś zobaczyć chromowane pętle blokujące na pokrywie. Kiedyś zastanawiałem się, czy pomalować ich czarne pazury C na biało, ale teraz wiem, gdzie są. :)
 
#19 ·
Jeśli wyszukasz na forum hasło "Kamera cofania", wyświetli się wiele wątków na temat prawidłowej instalacji kamery.
 
#20 ·
Jednym ze sposobów na to byłoby poprowadzenie przewodu z gniazda akcesoriów do boku samochodu, a następnie w górę i za boczną osłonę i do bagażnika - jeśli przyjrzysz się, jak chowa się dach, możesz ocenić, czy jest miejsce, w którym prowadnice dachu przechodzą dla dodatkowego przewodu starannie przymocowanego we właściwym miejscu. To może zadziałać dla Ciebie, ponieważ ta wnęka jest otwarta aż do obszaru bagażnika. W przeciwnym razie może być konieczne wyjęcie tylnego siedzenia, aby znaleźć dogodny otwór lub gumową zatyczkę, aby dostać się z tylnego siedzenia do bagażnika.
 
#21 ·
Jak mówi David44, inni tutaj wcześniej montowali kamery cofania, ale rozumiem, że produkty z rynku wtórnego mogą się różnić, zwłaszcza jeśli stare projekty nie były przeznaczone do nowoczesnych pojazdów wyposażonych w modulowane światła LED.

Z tego, co rozumiem, kamera cofania potrzebuje zasilania tylko po włączeniu zapłonu, przewodu sygnałowego lub wyzwalającego ze standardowego światła cofania lub przełącznika cofania na dźwigni zmiany biegów oraz wejścia wideo kompozytowego do jednostki centralnej, która również wie, kiedy wsteczny jest włączony, aby przełączyć wyświetlacz na kamerę. Przewód zasilający i wyzwalający można połączyć, jeśli są podłączone do standardowej żarówki.

Oto możliwe pułapki, aby osiągnąć pozornie prostą rzecz:

1. Jeśli V.W. używa tylnych świateł cofania LED, mogą być one sterowane sygnałami modulacji elektronicznej, które są niezgodne z tym, czego może oczekiwać kamera z rynku wtórnego. Ale z prostym dodatkowym obwodem można to obejść. Obwód ten pobierałby zasilanie ze źródła włącznika zapłonu i używałby „przewodu wyzwalającego” nie pobierającego prądu, podłączonego do tylnego światła cofania LED.

2. W przypadku standardowego światła cofania żarówki, zasilanie kamery i sygnał „włączony” wstecznego mogą być tylko przewodem zasilającym przymocowanym do samego światła cofania. Zasilanie kamery jest niewielkie i może nie zakłócać monitorowania awarii lampy. Ale jeśli lampa jest modulowana diodami LED, podłączenie czegokolwiek, co działa w ten sposób, byłoby katastrofą dla rzeczy, które idą źle.

3. Większość jednostek centralnych, nawet OE, używa sygnałów Canbus do wykrywania włączenia światła cofania. Jest to używane do czujników cofania i przełączania wyświetlacza na wejście wideo z kamery. Czujniki cofania są jednak wyłączone, jeśli podłączony jest hak holowniczy. Jeśli masz dużo szczęścia, niektóre jednostki centralne mogą już mieć wyjście zasilania do podłączenia kamery cofania. Jest to najlepsza opcja, ponieważ wymagane jest tylko okablowanie od kamery do jednostki centralnej i nic nie trzeba podłączać w bagażniku.

Zanim zacznę podłączać przewody do przewodów bez wiedzy, co naprawdę robią, sprawdziłbym najpierw listwę zaciskową jednostki centralnej i zobaczył, jakie mogą być opcje, ponieważ 3. powyżej to najmądrzejsza instalacja. Następnie sprawdziłbym, czego potrzebuje kamera z rynku wtórnego. Jeśli jest dostarczana tylko z parą przewodów zasilających, prawdopodobnie nie będzie działać podłączona do tylnej lampy LED. Jeśli jest dostarczana z parą przewodów zasilających i trzecim przewodem „wyzwalającym”, projektant mógł pomyśleć o tym, że działa z diodami LED.

PS: V.W. wydaje się, że zmieniło swoją logikę dla gniazd zasilania akcesoriów w późniejszych pojazdach. Gniazda w starszych pojazdach były przełączane zapłonem, ale wraz z zapotrzebowaniem na ładowanie urządzeń przenośnych, późniejsze pojazdy mogą mieć gniazda stale włączone po wyłączeniu zapłonu.
 
#23 ·
Awaryjne zwolnienie 'Nie działa' może być więcej niż jedną rzeczą. Jeśli drut pociągowy został uszkodzony i przerwany, to na pewno nie działa. Drut pociągowy ciągnie za mechaniczny zatrzask wewnątrz górnego zamka, co powoduje, że sprężynowy zatrzask obraca się i zwalnia z rygla blokującego. Niestety, ta sprężyna zamka jest bardzo lekka i nawet jeśli zatrzask zostanie zwolniony przez drut, napięcie w dół na haku zatrzasku i silnik opuszczający uniemożliwiają jego obrót w celu otwarcia. Jedyną szansą jest mocne naciśnięcie pokrywy bagażnika, podczas gdy ktoś inny delikatnie pociąga za awaryjne zwolnienie. Uwaga: Awaryjne zwolnienie nie ciągnie przeciwko ogromnej sprężynie, to mały zatrzask dźwigni wewnątrz zamka! Może być sposób przez klapę emblematu, ale nigdy tam nie byłem i podejrzewam, że coś może być zniszczone?
 
#24 ·
Nie mogłem przetestować mojego moda. dla twojej sytuacji do dzisiaj. Dotyczy to tylko twojego problemu typu, gdy rogi pokrywy bagażnika C są otwarte, a pokrywa jest zablokowana przez centralny zamek. Zakwalifikuję to, dodając, że silnik elektromagnesu zamka i okablowanie muszą być nadal sprawne.

Gdy pokrywa jest zablokowana, jedyne miejsce, w którym można uzyskać dostęp do okablowania silnika zamka, to wiązka przewodów na wtyczce za schowkiem, która zawiera 'moduł komfortu'. Zazwyczaj odpowiada on za zamykanie i otwieranie pokrywy, ale nie za podnoszenie/opuszczanie. Usunięcie schowka nie jest trudne. Jeśli przeczytasz moda. (są 2), może to być coś innego do wypróbowania:


Kiedy bagażnik był zablokowany jak zwykle, włączyłem swój przełącznik na sekundę i pokrywa otworzyła się, słychać było szum silnika opuszczającego.
 
#26 ·
Cześć,
Jestem właścicielem Eosa z 2010 roku. Coś rozładowuje mi akumulator. Dealer wymienił akumulator dwa razy i przeprowadził test poboru prądu. Powiedzieli, że przyczyną poboru był czujnik paliwa, więc go wymienili. Mój akumulator nadal jest rozładowany po tym, jak samochód postoi jeden dzień. Nie wiem o żadnych modyfikacjach w samochodzie. Kupiłem go od pana miesiąc temu. Jakieś sugestie? Dzięki, Michael
 
#27 · (Edited)
Pytanie niezwiązane z tematem blokowania bagażnika, które wprowadzi innych w zakłopotanie.
Coś rozładowuje mój akumulator.
Otwórz właz na narty w nocy i po zamknięciu samochodu upewnij się, że światło bagażnika się nie świeci?
Powinieneś był zapytać dealera, jaki pobór prądu zmierzyli podczas testowania Twojego samochodu. Zawsze występuje niewielki pobór prądu. Jeśli powiedzą, że zmierzyli zero/nic, to znaczy, że nie zrobili tego poprawnie lub nie mierzyli na zaciskach akumulatora. Zwróciłbym samochód i powiedział im, że usterka nadal występuje. Dobry, w pełni naładowany akumulator rozładowujący się przez noc to bardzo duży wyciek prądu.

Nigdy o tym nie słyszałem i niewielu techników byłoby na tyle sprytnych, by to rozważyć: Podczas gdy maska jest otwarta podczas testowania, system wycieraczek jest wyłączony. Jeśli wystąpi usterka w obwodzie wycieraczek, mogą nie zmierzyć poboru prądu z niego, dopóki maska nie zostanie zamknięta.